torstai 4. helmikuuta 2010

Uusi numero, kohta uusi kitara, ja todella märät kengät, eli ihana sadepäivä Barcelonassa

Mä olin unohtanut kirjoittaa kalenteriin että tänään ei ollutkaan opetusta, joten mulla olikin yllättäen koko aamupäivä aikaa puuhastella vaikka mitä. Jo aamulla ripotteli vähän vettä, mutta kuitenkin ilma on ollut sellainen että ulkona on ollut ihan kivaa hengailla.

Onkin ollut tosi hauska päivä! Kävin ostamassa kymmenen pakettia chapatistien kapinakahvia Suomeen lähetetäväksi, kävin kahvilla ja lukemassa päivän uutisia, ja etsin postitoimiston josta lähettää tuon kahvilaatikon. Samalla löysin myös kitarakaupan jossa oli ehkä tähän mennessä halvin näkemäni klassinen kitara, ja kohta kun se on taas auki, käyn hakemassa sen uuteen kotiin! Mä en kyllä oikein ymmärrä mikä se on se ero jonka espanjalaiset tekee akustisen ja klassisen kitaran välille. Joka tapauksessa klassiset kitarat tuntuu olevan ainakin lähtöhinnoiltaa edullisempia, joten sellaisen mä aion hankkia.

Sain myös vihdoin hankittua espanjalaisen numeron, eli nyt mut saa kiinni täällä numerosta +34656958624! Kävin todella pitkän espanjankielisen keskustelun tänään sitä korttia hakiessa, enkä yhtään muistanut että se kortin hakeminen voi viedä niin kauan! Olin muistanut että sen vaan saa suoraan mukaan, mutta toi rekisteröitiin jonnekin (?) ja kaikkiaan mä olin siellä varmaan yli puoli tuntia. Mutta onpahan vihdoin uusi numero ja 1000 min. ilmaista puheaikaa orange:n numeroihin.

Mä löysin myös kaupungin/ ayuntamienton urheilukeskuksen, jossa on uimahalli ja kaikkea liikuntaa tarjolla! Kun vielä löydän jostain pyörän niin oon tosi onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti